Eylül Geldi Sonra Yolda!

Emre Aydın sonunda albümü ile ilgili detayları açıklamaya devam ediyor.
Albüm Aralık ayında kesin olarak raflarda!
Menajeri Fadıl Dinçer'in bugün attığı tweete göre albüm bugün tam anlamıyla bitmiş, zaten geçtiğimiz günlerde albümün mix aşamasına girdiğini öğrendim, çok hatrı sayılır birisinden.
Ve zaten mix son aşama. Bugün de bitmiş albüm.
Gözün aydın çılgın #EAFC! :)
Hepsi bir "oh" çekti, ben şahidim.
Artık gün saymaya başlayacağız demek ki :)
Albümün adı Eylül Geldi Sonra yine bir afili bir afili ki sormayın :)
Ben en çok fotoğrafları merak ediyorum desem, instagram fotoğraflarının harikalığını görüp merak etmemek önce bana, sonra size ayıp.
Buram buram yalnızlık ve sonbahar kokan bir albüm olacağına dair bir his var içimde.

Gün sayımı başlasın mı EAFC?

Afili çocuğumuz böyle midir acaba şimdi? :)



Yarın O Ses Türkiye Top 20 istek yazısıyla görüşelim yine :)
Sevgiler olsun kocaman hepinize :)

İletişim:
kayipsolanahtari@gmail.com