Veliaht Serisi 1: Şebnem Keskin

Selamlar, güzel bir cumartesi sabahından herkese merhabalar.
Zaman Tüneli serisinden sonra yeni seri yazılar yazmaya karar verdim. Bunlar genç yetenekler, şimdiki büyük tecrübelerin veliahtları hakkında olacak.

İlk veliaht; herkesin "geleceğin Zerrin Özer'i" olarak tanımladığı Şebnem Keskin..

Bir Şarkısın Sen isimli yarışmada tanımıştık onu. Sanıyorum 13 yaşındaydı ve piyasadaki birçok sanatçıyı cebinden çıkaracak profesyonellikle şarkı söylüyor, gırtlak ve kafa sesleriyle süslüyordu bunu.

 Ben baya baya ona hayrandım. Kesinlikle şarkı söylemeye devam etmeli diye düşünüyordum ki o yarışma yayından kaldırıldı, birkaç yıl sonra tekrar yayına girdi. Konuk olarak tekrar çağırıldı ve dünyanın en güzel şarkısı I Have Nothing'i müthiş müthiş müthiş yorumladı. Buyrun dinleyin efenim;
Bu performanstan önce yaptığı konuşmada da yarışmanın hayatında neler neler değiştirdiğini, o ana kadar neler yaptığını anlatıyor.
Güzel Sanatlar Lisesi'nde okuyor, liseler arası yarışmalarda en iyi kız solist ödülünü alıyor, en önemlisi hak ediyor.



Kesinlikle harcanmamasını istediğim, gerekirse yurt dışında Batı Müziği yada Jazz okumasını çılgınca istediğim birisi kendisi.


Tek dileğim sanatı değil, ticareti bilen biri ile çalışmaması diye içimden geçiriyordum ki İskender Paydaş ile çalıştığını duydum ve inanılmaz sevindim.
Televizyonda zapping yaparken bir programda görmüştüm ve sesine tekrar tekrar hayran oldum.


I Feel Good gibi zor bir şarkıyı uçuran kızdır kendisi. Yorumladığı şarkılardan en sevdiklerim arasında tabiiki;
Bir Şarkısın Sen yerine American Idol'e katılsaydı şimdi tüm dünya tarafından bilinen br sanatçı olabilirdi.Gitsin jazz eğitimi alsın, dünya böyle seslerden mahrum kalmasın.


Sesini konuşmaktan bıkarsam, güzelliğinden de bahsetmek istiyorum tabiiki. Şu güzelliğe bir bakın;
Şarkıya aşık olduğumdan mıdır, sesine aşık olduğumdan mıdır bilmem şu şarkıya ayrı ayılıp, bayılıyorum.



İngilizce okuyor, Türkçe okuyamaz diyenlere de cevabı Yıldız Tilbe ve Haktan'dan daha güzel okuduğu Vazgeçtim ile var;




Neşet Ertaş'ın en sevdiğim türküsünü de alııp götürmüş, nefis okumuş nefiiis.
,

Şaka falan değil, eğer Türkiye'yi eurovision'da temsil edecek birisi varsa Şebnem'dir. Sesi çok kaliteli ve Avrupai.

Birkaç yıl sonra Türkiye'nin Adele'i olabilir, ki olsun da.
Bir o kadar da mütevazi ki, bayılıyorum :)
Eğer şu ana bu yazıyı okuyorsa kendisinden Christina Aguilera'yı çok seviyorum ve onun da sevdiğini biliyorum. Anılarınla Gel programında Hurt'u söylerse inanılmaaz mutlu olurum gerçekten. 
Tabiiki sadece bir rica. :)
Kabul ederse ne mutlu bana :)

Kendisine ulaşabileceğiniz adresler;
twitter: sebnemusic
instagram: sebnemusic

Bize ulaşmak için ise;
twitter: ksolanahtari
instagram: kayipsolanahtari
kayipsolanahtari@gmail.com