TAG: BANA DAİR 50 GERÇEK

Selamlar,
Bugünkü yazımız müzikle pek alakalı değil.
Bu yazı benimle alakalı.
Benim hakkımda çok şey bilmiyorsunuz, ve öğrenmek istediğiniz sormak istediğiniz şeyler var.
Twitter'da da paylaşmıştım, e-mail adresine atabilirsiniz soruları diye, ve bazı sorular da geldi, şimdi ben size benim hakkımda bilmediğiniz 50 tane gerçekten bahsedeceğim.
Zaman zaman bu tip tag yazıları yazabiliriz, tabii isterseniz.

Başlayalım..


1. 9 yıldır profesyonel olarak şarkı söylüyorum, Profesyonellikten kastım şan, nefes dersleri vs. alışımdan kaynaklanıyor. Liseler arası yarışmalarda "En İyi Kız Solist" dalında girdiğim tüm ödülleri kazanmış bulunmaktayım efenim.



2.START isimli bir grubumuz var, birlikte çalıyoruz.Şarkı söylemeye başlamam ise müzik öğretmenim sayesinde oldu, okulda koro seçmeleri yapıyordu, sesimi duydu ve koroya aldı. Sonra konserler, grup vs. devam ettik. :)


2.Grubun adının START olmasının bize özgü bir nedeni var. Yukarıda amblemini görüyorsunuz, stop-start anlamında ve bu bizim için "sanat başlangıçtır" anlamında, sanatın ve hayatın ta kendisi de müzik olduğundan bu ismi seçtik :)





3.Keman, yan flüt, gitar ve piyano çalabiliyorum. Saksafon çalmayı deli gibi istiyorum bakalım inşallah ileride kısmet olur :)

4.Çok yaramaz bir çocuktum, çoçukluğum hep vukuatlarla dolu :(

5.Yüksek sesle konuşan insanları hiç sevmem.

6.Çileğe alerjim var, yiyemiyorum maalesef :(

7.Herkes gibi çikolatayla aşk yaşıyorum.

8.Kahve olmadan yaşayamam.
Ama favori içeceğim Starbucks'tan Frappuccino.

9.Çok inatçı biriyim :/

10-En sevdiğim ve tavsiye ettiğim tek kitap; Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna.

11.Bunu bilmeyeniniz kaldı mı bilmiyorum ama Justin Timberlake'e zaafım var, hayranıyım. Deli gibi seviyorum.

12.Fanatik sınıfına girebilecek derecede Galatasaray taraftarıyım :)

13.En sevdiğim kadın vokal Adele tabiiikiii.

14.En sevdiğim film Piyanist. İzlemediyseniz mutlaka izlemelisiniz.

15.Favori çizgi filmim Şirinler. :)

16.Favori animasyon filmim Toy Stooryy.

17.Playstation oynamaya ba-yı-lı-yo-ruum.


18.Sims serisini oynamaya bayılıyorum.

19.Dizi olarak Pretty Little Liars, Glee, Supernatural, How I Met Your Mother, The Bing Bang Theory, The Wampire Diares,Bir Erkek Bir Kadın izliyorum, tavsiye ediyoruuum. :)

20.Üç Adam ve O Ses Türkiye izlediğim programlar..

21.3 yaşından beri bale yapıyorum


22.5 yaşından beri ata biniyorum.

23.Yay burcuyum, pek inanmasamda özgürlükçü ruha inanıyorum :)

24. Bir şarkıya taktığımda saatlerce, günlerce, haftalarca aynı şarkıyı dinleyebiliyorum. Çevremdeki insanlar "yeter artık" diyebiliyorlar :)


25.İngilizce bir şarkıyı ezberlemem, Türkçe şarkıyı ezberlemekten daha kısa sürüyor.

26.En sevdiğim yardım projesi Doğa İçin Çal.


27.Ev işlerinden hiç hoşlanmam, özür dilerim anne :(

28.Domatese bayılırım.

29.Çiğ köfte hastasıyım.

30. Küçükken banyoda köpük yemek en büyük favorimdi.

31.Tek çocuğum :)))

32.Fazla titiz biriyim.

33.Bir adet dövmeye sahibim, fotoğrafı da şöyle;

34.Uykuyu çok severim, günde een een az 8 saat uyumam gerek.

35.Çok konsantre çalışırım, yaptığım işe odaklanırım.


36.Aslen Giritliyim.


37.Deli gibi su içerim.


38. Karlı, yağmurlu havalar en favori havalarım.


39.Sabırsızımdır, birşeyi istediğimde hemen elde etmem gerek.


40.Mükemmelliyetçi biriyim, ne iş yaptıysam onun kusursuz olmasını isterim.


41.Hiçbir şekilde resim yeteneğim yok.

42.En sevdiğim meyve yeşil erik


43.Plancı biriyimdir, her dakikamı planlarım.


44.Plates, yürüyüş vb. sporları yapıyorum.


45.Kıvanç Tatlıtuğ ile ilgili düşüncelerimi söylememe gerek var mı?


46.Bursa'da yaşıyorum.

47.Midye hariç hiçbir deniz ürününü yemem..


48.Favori yemeğim; mantı.

49.Yorumlarınızın tümünü okuyorum ve cevap vermeye çalışıyorum, arada kaynadıysanız çok özür dilerim

50.Şu ana kadarki tüm destekleriniz için teşekkür ederim, en büyük motivasyon kaynağımsınız. :)

Teşekkür ederim okuduğunuz için.
Yarın sabah Erdem Kınay-Proje 2 albüm incelemesiyle görüşmek üzere..


İLETİŞİM
twitter:ksolanahtari
instagram:kayipsolanahtari
kayipsolanahtari@gmail.com

-
kayipsolanahtari.blogspot.com