İrem Derici - İki

Selamlar :)
Bir süre ara verdiğim blog yazılarına, yeni bir blogta ve yepyeni yazı ve tabiiki şarkılarla devam ediyoruz.
İlk konumuz kendisi şu sıralar ciddi ciddi açık ara en sevdiğim bayan vokaller arasında ilk 3'e giren İrem Derici! :)

Kendisi ile O Ses Türkiye'nin ilk sezonunda tanıştık.

Hülya Avşar'ın takımındaydı ama ne yazık ki finalden bir hafta önce elenerek yarışmaya veda etti.
Çok üzülmüştüm elendiğinde. 

O Ses Türkiye performanslarından bazılarını aşağıda bulabilirsiniz;


You Had Me: http://www.acunn.com/video/izle/o-ses-turkiye-irem-derici/293913

Masal: http://www.acunn.com/video/o-ses-turkiye/irem-derici-masal/601
Objection: http://www.acunn.com/video/o-ses-turkiye/irem-derici-objection/599
You Are Still The One: http://www.acunn.com/video/o-ses-turkiye/irem-derici-you-are-still-the-one/558
Unutursun: http://www.acunn.com/video/o-ses-turkiye/irem-derici-soz-bitti/520

Derken sanıyorum ki yarışmadan 1 yıl sonra -Kasım 2012- Melih Kibar'ın Bensiz Yapamazsın isimli bestesiyle tekrar çıktı karşımıza. Sözleri ise Özlem Küçükyılmaz'a ait :)

Bence o yılın en iyi çıkışıydı.
Klibiyle, single kapağıyla ve tabiiki şarkının güzelliği ve İrem Derici'nin aynı güzellikteki yorumuyla ne kadar kaliteli işler çıkacağının adeta aynasıydı bu single.
Arşivciler İrem Derici'nin bu single'ını halaburadan satın alabilirsiniz

Ve bu singledan sonra çıkardığı diğer single ile tabiri caizse yaza damgasını vurdu.
Her gün twitterda anasayfamda gördüğüm bu şarkının adı İrem Derici'nin tabiri ile 5 metrelik olsa da benim için; İrem Derici ne kadar şarkı çıkarırsa çıkarsın en güzel şarkısı bu olacak dediğim bir şarkıdır. -Tabi bu düşüncemi yıktı oraya sonra gelelim :) -
Söz ve müziği Sezen Aksu'ya, düzenlemesi ise Mustafa Ceceli'ye ait :)



Ba-yıl-dım!

Ben henüz bu single ile hala aşk yaşarken Instagram'da yeni single haberleri duydum.
Sonra dedim ki "Yürü be kızım!" :)
Bu sefer ki bir maksi single. Ve diğer iki şarkıının aksine daha harketli şarkılar.

Single'ın çıkış parçası olarak seçilen ve benim Zorun Ne Sevgilim'e nazaran biraz daha çok sevdiğim Sevgi Olsun Taştan Olsun isimli şarkının sözleri Hüseyin Boncuk'a, düzenlemesi ve mix'i ise büyük üstad Mustafa Ceceli'ye ait. Sanki nakaratta da duydum Mustafa Ceceli'nin sesini. :)
Akustik versiyonunun düzenleme ve mix'i ise Uğurcan Sezen'e ait.

Şöyle bir sorun var ki ben henüz akustik versiyonunu mu yoksa, orjinal versiyonunu mu daha çok seveceğime bir karar veremedim. :)
Klibi ise Pazartesi günü bizimle buluşacak :)

Ve bir diğer şarkı Zorun Ne Sevgilim.
YouTube'daki bir yoruma aynen katılıyorum: "Bu şarkı fena patlayacak!"
Sözleri Gökhan Şahin'e, müziği ve düzenlemesi ise Emrah Karaduman'a ait olan bu şarkıyı dinlerken de yerinizde durabilmeniz mümkün olmayacak gibi gözüküyor :)

İrem Derici'nin İKİ isimli single'ını da buradan temin edebilirsiniz taze taze.

Egodan uzak, samimi ve sıcak tavırlarıyla benim ve çevremdeki çoğu kişinin gönlünde taht kuran İrem Derici'ye Kayıp Sol Anahtarı ailesi olarak başarılar diliyor, biz çok bekletmeden bir albüm çıkarmasını bekliyoruz :))
Twitter'da yaptığı bir yarışmadan da imzalı single kazandım. Bir imzalı, bir imzasız İKİ'm olacak böylelikle.
Bu yüzden de teşekkürler hem fan clubune, hem ona :)

İşte İrem Derici'ye ulaşabileceğiniz adresler :)

Bize ise https://twitter.com/ksolanahtari ve kayipsolanahtari@gmail.com adrelerinden ulaşabilirsiniz.
Sevgiler.
Mutlu hafta sonları.. :)